Hoop Cola szuka celebryty do reklam

Wystartował teaserowy etap nowej kampanii reklamowej napoju Hoop Cola, której twarzą ma być zagraniczny celebryta. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hand Made, Ostryga i Performance Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Hoop Coli zaczęła się na razie na Facebooku, gdzie marka ogłosiła, że szuka celebryty do swoich reklam. Ma to być osoba wyluzowana, o nieprzeciętnej charyzmie i poczuciu humoru.

„Nasze podejrzenia od razu padły na wybór popularnego aktora Roberta Downey Jr., który brawurowo wcielił się w postać ‘Iron Mana’ oraz ‘Sherlocka Holmesa’. Aktor jest obecnie bardzo popularny, a ze względu na coraz częstszy udział zagranicznych gwiazd w reklamach polskich produktów, nikogo taki wybór już nie zdziwi” - czytamy w komunikacie przesłanym przez Hoop Polska do redakcji portalu Wirtualnemedia.pl.

grafika

Właściwa odsłona akcji rozpocznie się w ciągu kilku tygodni i będzie prowadzona m.in. w telewizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Performance Media, a działania na Facebooku prowadzi agencja Ostryga.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem