Hoop Cola szuka celebryty do reklam

Wystartował teaserowy etap nowej kampanii reklamowej napoju Hoop Cola, której twarzą ma być zagraniczny celebryta. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hand Made, Ostryga i Performance Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Hoop Coli zaczęła się na razie na Facebooku, gdzie marka ogłosiła, że szuka celebryty do swoich reklam. Ma to być osoba wyluzowana, o nieprzeciętnej charyzmie i poczuciu humoru.

„Nasze podejrzenia od razu padły na wybór popularnego aktora Roberta Downey Jr., który brawurowo wcielił się w postać ‘Iron Mana’ oraz ‘Sherlocka Holmesa’. Aktor jest obecnie bardzo popularny, a ze względu na coraz częstszy udział zagranicznych gwiazd w reklamach polskich produktów, nikogo taki wybór już nie zdziwi” - czytamy w komunikacie przesłanym przez Hoop Polska do redakcji portalu Wirtualnemedia.pl.

grafika

Właściwa odsłona akcji rozpocznie się w ciągu kilku tygodni i będzie prowadzona m.in. w telewizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Performance Media, a działania na Facebooku prowadzi agencja Ostryga.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek