HTC Vive – wirtualna rzeczywistość po raz pierwszy w zasięgu ręki

HTC rewolucjonizuje świat technologii i przedstawia sprzęt nieporównywalny do niczego, co znamy do tej pory. Spotkanie oko w oko z wielorybem? Zwiedzanie zakamarków wraku statku na dnie oceanu? Artystyczna sesja malowania w 3D? A może lekcja architektury? HTC Vive po raz pierwszy umożliwia realne poruszanie się po wirtualnym świecie i udowadnia, że zakres nowej technologii jest niemal nieograniczony!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

HTC Vive jest pierwszym hełmem VR (wirtualnej rzeczywistości), pozwalającym na poruszanie się w pomieszczeniu, które staje się jednocześnie wirtualną rzeczywistością w pełnym wymiarze. Sprzęt śledzi ruchy użytkownika, wyświetla 90 klatek na sekundę i ma bardzo niską latencję (opóźnienie sygnału). Do tego manipulatory wykorzystywane w HCT Vive są bardzo intuicyjne. Niezależnie od tego, co dzieje się w oglądanym materiale, zawsze możesz być w centrum akcji. Dzięki temu poczucie immersji jest nieporównywalne do znanych wcześniej rozwiązań i technologii. Zmora wirtualnej rzeczywistości, czyli poczucie mdłości i zaburzenia błędnika praktycznie nie występuje w przypadku używania HTC Vive.

Rozwiązanie, które powstało przy współpracy HTC oraz Valve może zrewolucjonizować rynek edukacji, podróży, nieruchomości, szeroko rozumianego projektowania, architektury czy służby zdrowia. Wystarczy, gdy wyobrazisz sobie, że hełm pozwoli na zwiedzenie każdego muzeum na świecie bez wychodzenia z jednego pomieszczenia lub zaprojektowanie i wyposażenie mieszkania/domu przed jego zakupem. Sprzęt pojawi się w Polsce na początku 2016 roku, więc to, co przez wiele lat wydawało się scenariuszem z filmów si-fi, stanie się rzeczywistością.

Czy wirtualna rzeczywistość przekształci sposób interakcji ze światem? Naturalną przestrzenią dla HTC Vive są w pierwszej kolejności gry i media, ale narzędzia, które powstaną z pewnością przetrą szlaki dla treści wykraczających poza świat gier. Nad kontentem pracują obecnie nie tylko firmy gamingowe, ale także HBO, Google, czy Lionsgate.

„VR to nie tylko sposób wizualizowania, to kolejna alternatywa rzeczywistości, która w coraz większym zakresie będzie próbowała skupić na sobie uwagę. Każdy wynalazek, zaczynając od mowy a kończąc na technologiach wirtualnej rzeczywistości, sprawia, że zmieniamy się jako ludzie, a nasze całe otoczenie ewoluuje razem z tą zmianą” - dodaje Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing HTC Poland

Zobacz, jakie możliwości przynosi HTC Vive: https://www.youtube.com/watch?v=eTITJSSRUso

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji