Ibum Żel: Chłodzi i likwiduje ból (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa Ibum Żelu. Akcję pod hasłem „Chłodzi i likwiduje ból” przygotowały firmy Adheads i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa Ibum Żelu pokazuje działanie tego preparatu. Przekaz pod hasłem „Chłodzi i likwiduje ból” podkreśla, że produkt jako jeden z niewielu żeli przeciwbólowych działa dwufazowo.

Spot od 11 lutego jest emitowany we wszystkich polskich kanałach telewizyjnych.

Kampanię na zlecenie firmy PPF Hasco-Lek, do której należy marka Ibum Żel, przygotowało studio Adheads (kreacja i produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"