Ida Karpińska ambasadorką marek JB Lashes® & Lashfood®

Firma amore&amore, na co dzień zajmująca się stylizacją rzęs, profesjonalnymi szkoleniami oraz dystrybucją profesjonalnych produktów dedykowanych do stylizacji rzęs, która ma w swoim portfolio innowacyjną odżywkę do rzęs LASHFOOD®, podjęła współpracę z Idą Karpińską. Znana charakteryzatorka i stylistka, założycielka Ogólnopolskiej Organizacji na Rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy „Kwiat Kobiecości”, aktywnie działająca na rzecz zmiany świadomości w podejściu do zdrowia, została ambasadorką obu marek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Choroba, jaką przebyła Ida Karpińska to motywacja do walki z chorobą dla wszystkich kobiet, które zmagają się z nowotworem. W 2003 roku, zupełnie niespodziewanie Ida usłyszała od lekarza, że jest chora na raka macicy. Druzgocąca diagnoza, początkowe załamanie i zwątpienie nie odebrały jej jednak sił. Podjęła zaciętą walkę z chorobą, która zakończyła się sukcesem. - Choroba, którą przeszłam, pokazała mi, co tak naprawdę jest ważne w życiu. Pozytywnym skutkiem ubocznym mojej choroby jest "Kwiat Kobiecości". Teraz liczy się dla mnie każda chwila. Czuję się silna i mam ogromną energię do działania. Chciałabym się tym podzielić. Zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby uchronić inne kobiety przed tym, co ja przeszłam. Dlatego postanowiłam założyć organizację, która będzie pomagać chorym i która będzie prowadzić działania edukacyjne i profilaktyczne skierowane również do zdrowych kobiet. Chcemy możliwie szeroko docierać z ważnymi informacjami i zachęcać panie do aktywnej profilaktyki – mówi Ida. Celem Ogólnopolskiej Organizacji na Rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy, działającej od 2006 roku, jest wspieranie kobiet w okresie choroby i podczas powrotu do zdrowia, jak również edukacja na temat profilaktyki, przebiegu choroby, a także jej przyczyn.

Determinacja i siła Idy stały się inspiracją również dla przedstawicielek marek JB LASHES® & LASHFOOD® by amore&amore, które postanowiły rozpocząć z nią współpracę. Skąd ten pomysł? – Wspólnie z Idą chcemy działać zarówno na rzecz kobiet, które dotknęła choroba, jaki i popularyzować profilaktykę, a także uświadamiać, że każda kobieta może być piękna i kusić spojrzeniem – komentuje Paulina Kraklio z firmy amore&amore, wyłącznego certyfikowanego dystrybutora marek JB LASHES® & LASHFOOD® na terenie Polski.

JB LASHES® to znana na całym świecie marka należąca do amerykańskiej firmy JB Cosmetics. Firma ta, jako pionier w branży kosmetycznej, już w 2004 roku zapoczątkowała modę na stylizację rzęs metodą 1:1, zanim stała się ona popularna na całym świecie. W portfolio amore&amore znajduje się również innowacyjna odżywka LASHFOOD®, oparta na przełomowej Nano–Peptydowej technologii. Sprawdza się ona w pielęgnacji rzęs uszkodzonych chemioterapią, a także takich, które wypadły na skutek przebytej choroby lub długotrwałego stresu. LASHFOOD® to idealne rozwiązanie również dla kobiet, których rzęsy są z natury krótkie, osłabione codziennym stosowaniem kosmetyków, a także pozbawione blasku, kondycji i żywotności. W jaki sposób działa kosmetyk? Odżywka wnika głęboko w cebulki rzęs, odżywia je od wewnątrz i stymuluje ich wzrost. Dzięki temu słabe i łamliwe rzęsy stają się zdecydowanie zdrowsze i silniejsze, a nawet dłuższe. Skuteczność działania kosmetyku opiera się na połączeniu naturalnych wyciągów, ekstraktów, witamin oraz aminokwasów, m.in.: miłorząb Ginkgo Biloba, proteiny soi, naturalna postać witaminy B, czy kompleks Nano-Peptydowy. W ramach współpracy z Idą 10 zł z każdego sprzedanego produktu LASHFOOD® przekazywane jest na rzecz Organizacji „Kwiat Kobiecości”.

Więcej informacji o markach JB LASHES® & LASHFOOD® na stronach www.lashfood.pl oraz www.jblashes.pl. O działalności Organizacji „Kwiat Kobiecości” przeczytasz na www.kwiatkobiecosci.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu