Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.
- Moim celem jest umocnienie pozycji rynkowej Multikina i dalszy rozwój najsilniejszej marki kinowej w Polsce - mówi Igor Przespolewski.
Od 2013 roku
Przespolewski z Multikinem związany jest od 2013 roku. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupy Novartis. Z branża marketingową związany od 9 lat
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mistrzowie-kina-mastercard-multikino-zasady-promocji-ambasadorami-grazyna-torbicka-i-michal-walkiewicz ##

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.











