PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wojewoda mazowiecki unieważnił uchwałę krajobrazową w Warszawie. „Nośniki kontrolowane tylko przez jednego dostawcę”
Warszawa ma nową uchwałę krajobrazową. „Rygorystyczna, nie uwzględnia nowych technologii”
12 proc. mniej na reklamy outdoorowe. Wzrosły ceny, wykorzystanie powierzchni zmalało o 15 proc.
IGRZ: 140,5 mln zł na reklamy zewnętrzne w II kwartale br., reklama tranzytowa 14 proc. w dół
Ströer opuszcza IGRZ. „Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei”
Ströer opuszcza IGRZ. „Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei”
Mniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce, reklama tranzytowa 12 proc. w dół
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 5,2 proc., w całym kraju jest 68,2 tys. nośników
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły w 2015 roku do 471 mln zł
65 tys. nośników outdoorowych w Polsce, najwięcej w ofercie AMS i Ströera
O 1,5 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Mało kampanii wyborczych, więcej reklam żywności (raport)
1 proc. mniej na reklamę zewnętrzną, wzrost w II kwartale i tranzycie
Coraz mniej nośników outdoorowych w Polsce. Liderami AMS, Ströer i Warszawa
Wydatki na reklamę zewnętrzną zmalały o 14 proc. w 2013 r.
Reklama zewnętrzna 14,6 proc. w dół, tylko 10 mln zł na nośniki tranzytowe
Reklama zewnętrzna 14,6 proc. w dół, tylko 10 mln zł na nośniki tranzytowe
Tak dla ekspozycji reklamy na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
Polska reklama outdoorowa 12 / 1,7 proc. w górę (raport)