Będzie to możliwe dzięki porozumieniu zawartemu pomiędzywłaścicielem serwisu Google a Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim- informuje serwis WSJ.com.
"Priorytetem MKOl jest zapewnienie, aby jak najwięcej osób mogłodoświadczyć magii igrzysk olimpijskich oraz inspiracyjnychosiągnięć sportowców w nich występujących" - oświadczył Timo Lumme,dyrektor ds. telewizji i marketingu organizacji.
W YouTube każdego dnia pojawią się trwające w sumie trzy godzinyfilmowe zestawy najważniejszych wydarzeń imprezy. Będą one dostępnew 77 krajach Afryki, Azji i Bliskiego Wschodu, m.in. w Indiach,Korei Południowej, Nigerii i Indonezji.
Usługa będzie dostępna pod adresem youtube.com/beijing2008, alebędzie zablokowana dla każdego konkretnego kraju. Celem serwisujest udostępnienie wydarzeń z igrzysk na rynkach, gdzie cyfroweprawa nie zostały sprzedane albo zostały wykupione bez zasadywyłączności. Oznacza to, że dostęp do kanału nie będzie możliwy np.w USA czy Wielkiej Brytanii.

źródło: WSJ.com











