Zakup staje się nie tylko zaspokojeniem potrzeby posiadania,ponieważ coraz więcej konsumentów posiada znacznie więcej niżrzeczywiście, fizycznie potrzebuje.Buty sportowe (gdy w szafie są już dwie pary), nowy telefonkomórkowy (nawet jeśli obecnie posiadany jest zupełnie w porządku),czy też długi weekend poza domem, nawet jeśli jest to trzeci wyjazdturystyczny w ciągu kilku miesięcy, mogą być tu przykładem.Zakup może być spowodowany tylko i wyłącznie zmianą w oczekiwaniachkonsumenta, albo dążeniem za byciem "na czasie", lub też potrzebąekscytacji zupełnie nowymi możliwościami naszego telefonu.Śledzenie trendów konsumenckich jest jednym ze sposobówprzygotowania się producentów czy usługodawców do nadchodzącychzmian. Daje to przewagę możliwości dostosowania wizji firmy,stworzenia nowego produktu czy usługi, czy też udoskonaleniaistniejących produktów do nowych oczekiwań konsumentów.Trendy takie jak Autentyzm, Najlepsze z Najlepszych, OpowiadanieHistorii, Odłączenie, Głód Czasu i inne zostaną zaprezentowanepodczas konferencji MPG "Budowanie marek poprzez komunikacjęmediową" 31 Stycznia 2008, opisuje Alicja Cybulska, Research andModelling Director w MPG Poland.Patronat Medialny nad Konferencją obieli: Polsat Media, Brief,Radio Pin, WirtualneMedia.pl, Stroer, FFCreation, Media Contacts.
III Konferencja MPG 'Budowanie marek poprzez komunikację mediową'
W czasach ekonomii i dostatku konsumenci w coraz większym stopniuwydają pieniądze na dobra i usługi, które łączą w sobie:doświadczenia, zaspokojenie potrzeb, emocje i satysfakcję, którejkonsument poszukuje w danym momencie.












