Reaktywowane "Ostre cięcie" było emitowane tej jesieni na antenie TVN Style (wcześniej TTV) między 19 października a 11 listopada, w niedziele o godz. 11:30. Średnia widownia premierowych odcinków w tym czasie wyniosła 31 tys. widzów, co przełożyło się na 0,35 proc. udziału stacji TVN Style w telewizyjnym rynku, 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,50 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród dziewięciu wyemitowanych odcinków 11. sezonu "Ostrego cięcia" najwyższą oglądalność miał ten z 26 października, który zobaczyło średnio 53 tys. widzów. W trakcie całego sezonu średnia widownia nie spadła poniżej 19 tys., tyle osób obejrzało trzeci odcinek "Ostrego cięcia" z 9 listopada.

"Ostre ciecie" to format z gatunku reality, w którym duet ekspertów — Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt zagląda za kulisy fryzjerskich biznesów, które znalazły się w kryzysie. "Ostre cięcie" doczekało się 10 edycji emitowanych w latach 2012-2020 na antenie TTV. Program na zlecenie stacji realizowała wówczas firma Golden Media.
Zakończony niedawno 11. sezon był pierwszym emitowanym w TVN Style. Wiosną przyszłego roku na antenie life stylowego kanału pojawi się kolejny sezon programu, castingi już trwają.











