Indykpol z nowym logo i szatą graficzną opakowań

Marka Indykpol, producent m.in. parówek, wędlin i dań obiadowych, wprowadziła nowe logo i nową szatę graficzną opakowań swoich produktów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Indykpol z nowym logo i szatą graficzną opakowań
Indykpol z nowym logo

Zmiana wizerunku to efekt szeroko zakrojonych prac nad identyfikacją marki. Nowe logo ma łączyć tradycję i nowoczesność. Kolor ciepłej czerwieni to nawiązanie do historii marki, energii i pasji, lekki niebieski – to świeżość, spokój i zaufanie. W centrum logo widnieje wizerunek indyka jako symbol jakości i serce marki.


Nowy wizerunek będzie wdrażany stopniowo, a pierwszym produktem w tej odsłonie są parówki Jedynki. W przyszłym roku Jedynki będą świętować swoje 20-lecie, dlatego to właśnie one symbolicznie otwierają nowy rozdział w historii marki.

Firma nie podaje, jaka agencja odpowiada za przygotowanie jej nowej identyfikacji wizualnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"