Infor stawia na internet

Grupa Wydawnicza Infor opracowała nową, trzyletnią strategię obecności w internecie.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W celu jej sprawnego wdrożenia firma zmienila swoją strukturę organizacyjną.

Dyrektorem projektu został Michał Prysłopski, wcześniej odpowiedzialny w portalu Gazeta.pl m.in. za serwisy Dom, Praca i Gospodarka, rozwój systemu zarządzania treściami Gazeta.pl oraz współtworzący serwis korporacyjny Agora.pl.

Za marketing produktów elektronicznych odpowiada Paweł Dobosz, wcześniej dyrektor promocji „Gazety Prawnej“.

Inform planuje regularne wprowadzanie nowych produktów i serwisów elektronicznych. Szczegółów firma nie zdradza.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji