ING Bank Śląski z kolejną odsłoną kampanii o oszczędzaniu

Rozpoczęła się outdoorowa odsłona kampanii ING Bank Śląski o oszczędności. Bank zachęca Polaków do korzystania z życia na nośnikach zewnętrznych w największych miastach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ING Bank Śląski z kolejną odsłoną kampanii o oszczędzaniu

Działania OOH są częścią kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2019 w telewizji, kinie, Internecie i social mediach.

W ramach nowej odsłony działań, bank jest obecny w przestrzeni publicznej wybranych miast na dużym formacie (również przy trasach dojazdowych do dużych ośrodków zimowych), na citylightach, w komunikacji miejskiej oraz w metrze.

Za kreację odpowiada agencja Brain.

W pierwszej odsłonie kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!” bohaterami byli siatkarze, w drugiej młody perkusista.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów