ING w nowej akcji wspiera Polaków w prowadzeniu biznesu

ING Bank Śląski kontynuuje działania skierowane do firm pod hasłem przewodnim „Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”. Przygotowują je Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ING w nowej akcji wspiera Polaków w prowadzeniu biznesu

Bank w nowej akcji promuje narzędzia, które pomagają firmom się rozwijać i robić swoje w biznesie: pożyczkę online bez prowizji oraz wsparcie księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy.

Działania stanowią kontynuację rozpoczętej w marcu kampanii „Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”.

- Pomimo trudnej sytuacji na rynku, wiele firm już wtedy było gotowych, żeby działać i inwestować, co pokazywały wyniki kampanii. Teraz wracamy z tym przekazem bo jesteśmy przekonani, że jest on dla biznesów ciągle aktualny a oferta atrakcyjna. Wiemy, że nasi przedsiębiorcy nie będą czekać, będą działać i rozwijać biznesy - komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Spoty przygotowane na potrzeby kampanii trafiły do emisji w telewizji i internecie. Akcję wspierają aktywności direct marketing.

Kampanię przygotowały agencje Brain (spot) i Gong (działania w internecie). Zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe Media Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"