W ramach kampanii pod hasłem „To jest życie, to ułatwiamy” przygotowano spot, który emitowany będzie w telewizji i internecie. Dwójka bohaterów rozmawia o pomyśle jednego z nich na nietypowe wyznanie miłosne. Okazuje się, że mężczyzna na realizację marzenia zaciąga reklamowany kredyt. W końcówce spotu występuje Marek Kondrat, od lat promujący ING Bank Śląski. Spot wspierany będzie kreacjami w internecie.
Oprócz spotu w ramach akcji przygotowano aktywację konsumencką. Klienci, którzy do końca stycznia 2018 r. wezmą pożyczkę online na kwotę min. 2500 zł, mogą otrzymać nagrodę w wysokości 100 zł. Pieniądze dostępne są na koncie od razu po podpisaniu umowy. Oferta jest dostępna dla klientów, którzy posiadają konto w ING.

Za przygotowanie kreacji spotu odpowiada agencja Brain, a działań w internecie Gong. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.











