Innowacyjny produkt agencji Nano

Hostessa w punkcie sprzedaży rozdająca ulotki lub próbki produktowe – to już nie wystarczy, by przykuć uwagę konsumenta. Dlatego w agencji nano powstał innowacyjny produkt, który nazwano Neostess.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To połączenie zaplecza fieldowego, którym dysponuje agencja (własna struktura terenowa) z możliwościami, jakie dają najnowsze technologie. Produkt został opracowany przy współpracy z agencją interaktywną Vacaloca.

„To niestandardowe rozwiązanie, które pozwala na nawiązanie bezpośredniej relacji z konsumentem i daje możliwość poznania „duszy” marki w momencie podejmowania decyzji zakupowej” – mówi Łukasz Janowski, Client Service Director agencji nano. – „Nowe rozwiązanie nie odbiera pracy hostessom, ale wyposaża je w narzędzie, które nie tylko intryguje konsumenta, ale też pozwala producentowi na bardziej rozbudowany system raportowania aktywności w czasie rzeczywistym oraz możliwość gromadzenie baz danych i żywy link z mediami społecznościowymi”.

Neostess to nowe i angażujące narzędzie do prezentacji produktu oraz samej marki. Aplikacje zainstalowane na tablecie, który jest integralną częścią projektu, wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne, m.in. Augmented Reality – łączenie świata rzeczywistego z animacjami komputerowymi.

„Na rynku polskim jeszcze nie mieliśmy tak innowacyjnych działań wykorzystanych w procesie sprzedażowym” – dodaje Bartek Kuckowski, Business Development Director nano, który w grudnia dołączył do zespołu agencji, a wcześniej odpowiadał za New Business wszystkich spółek McCann Ericssona.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online