„A jak Ciebie boli gardło?” - USP Zdrowie reklamuje Inovox Express (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Invox Express produkowanego przez USP Zdrowie. Za jej realizację odpowiadają firmy: agencja reklamowa Upside, dom produkcyjny Selfish i studio Badi Badi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„A jak Ciebie boli gardło?” - USP Zdrowie reklamuje Inovox Express (wideo)

Kampania obejmująca emisję spotu w wybranych stacjach telewizyjnych prowadzona jest pod hasłem „ A jak Ciebie boli gardło?”. Za pomocą mocnych metafor wizualnych ukazuje, jak się czujemy podczas zmagań z bólem gardła.

W reklamie wykorzystano wizerunek konsumentów, z którymi widz może się utożsamić, podczas scen przeżywania zarówno bólu, jak i ulgi po zażyciu leku. Dodatkowo spot podkreśla innowacyjny skład produktu i równoczesne jego działanie w trzech obszarach: zwalczania bakterii, wirusów i bólu gardła.

Koncept kreatywny stworzony został przez agencję Upside. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Selfish, za postprodukcję studio Badi Badi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela