"Insert on-line" po raz pierwszy w polskim internecie

Gazeta.pl przygotowała nową formę reklamową - "insert on-line", czyli gazetkę reklamową w wydaniu internetowym.

agora-kk
agora-kk
Udostępnij artykuł:

Gazetkę reklamową w wydaniu internetowym jako pierwsza zamówiła firma Fotojoker. Użytkownik otwierając stronę, na której emitowana jest reklama, widzi gazetkę do złudzenia przypominającą papierową wersję reklamy. Wrażenie to potęguje dodatkowa użyteczność w postaci możliwość przewijania kolejnych kartek reklamy. "Insert on-line" pozwala również przejść za pomocą kliknięcia na stronę reklamodawcy.

Pierwsza kampania wykorzystująca "insert on-line" trwała od czwartku do piątku (14-15.06.2007) i łącznie zobaczyło ją 750 tys. użytkowników. Nowa forma reklamowa emitowana była na losowo wybranych stronach portalu Gazeta.pl.

agora-kk
Autor artykułu:
agora-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele