Instytut Zdrowych Nóg w kampanii Dobenoxu na przewlekłą niewydolność żylną (wideo)

Firma farmaceutyczna Hasco-Lek rozpoczęła kampanię reklamową leku Dobenox na przewlekłą niewydolność żylna. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja ChocolAd i dom mediowy Carat Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Instytut Zdrowych Nóg w kampanii Dobenoxu na przewlekłą niewydolność żylną (wideo)

Jak podaje Hasco-Lek, Dobenox i Dobenox Forte to pierwszy lek bez recepty na przewlekłą niewydolność żylną z dobezylanem wapnia. Spot z kampanii nawiązuje tematycznie do akcji profilaktyczno-edukacyjnej Hasco-Lek - Instytut Zdrowych Nóg (IZN), który tylko w ubiegłym roku zorganizował 24 spotkania w wybranych miastach na terenie całej Polski, podczas których wykonywano bezpłatne badania USG Dopplera diagnozujące stan żył kończyn dolnych. W ramach akcji, eksperci IZN prowadzili również działania edukacyjne, informując pacjentów, czym jest to schorzenie oraz jak zapobiegać rozwojowi choroby.

Scenariusz spotu reklamowego odwołuje się do badań przeprowadzonych w trakcie spotkań z pacjentami. Lekarze z mobilnej przychodni Instytutu Zdrowych Nóg przebadali i ankietowali ponad 6 tys. pacjentów cierpiących na żylaki, obrzęki i ból kończyn dolnych.

Na kampanię składają się: emisja 30-sek. spotu w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, reklamy prasowe w tytułach skierowanych do kobiet (m.in. „Naj”, „Życie na Gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Kobieta i Życie”, „Na Żywo”, „Olivia”, „Pani”, „Relaks”, „Rewia”, „Show”, „Świat & ludzie”) oraz magazynach katolickich. Dodatkowo w stacjach Polskiego Radia, Agory, RMF FM i w stacjach lokalnych emitowany jest 35-sekundowy spot.

Za działania reklamowe, w tym przygotowanie strategii oraz realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z działem mediowym Hasco-Lek. Kreacją reklam zajęła się agencja ChocolAd 

Hasco-Lek nie ma stałej agencji reklamowej do współpracy. Pracuje z nimi projektowo przy kampaniach poszczególnych marek. I tak np. za ostatnią jesienną kampanię marki Ibum Express odpowiadały agencje Fog Content Agency i MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"