Interactive Solutions z nową identyfikacją, a bez działu social media

Agencja Interactive Solutions zlikwidowała dział social media, za to specjalistę w tym zakresie dołączyła do każdego z zespołów obsługi klienta. Jednocześnie firma zmieniła swoją identyfikację wizualną.

km
km
Udostępnij artykuł:

- Jako jedna z pierwszych agencji interaktywnych w 2008 roku wyodrębniliśmy w naszej strukturze dział social media. Na obecnym etapie rozwoju rynku doszliśmy do wniosku, że nie można prowadzić komunikacji online, nie uwzględniając w niej mediów społecznościowych - uzasadnia Piotr Morkowski managing director Interactive Solutions. - Dlatego włączamy specjalistę w dziedzinie social media do każdego z zespołów obsługi klienta - opisuje.

Z dotychczasowych czterech teamów obsługi klienta w agencji zlikwidowano jeden. W pozostałych wprowadzono model organizacyjny oparty na dwóch dyrektorach o zróżnicowanych kompetencjach. I tak account director zarządza zespołem, a business director zajmuje się relacjami biznesowymi z klientami. Jednocześnie w firmie utworzono stanowisko creative directora, które objął pracujący w niej od 2007 roku Piotr Chrobot. Będą mu podlegać zespoły kreatywne pracujące w biurach agencji w Poznaniu i w Warszawie.

Ponadto Interactive Solutions odświeżyła swoją identyfikację wizualną na czele z logotypem. W odpowiedni sposób została też zmieniona strona internetowa firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"