Interferie na You Tubie

Zamiast kilku statycznych zdjęć w folderze – film prezentujący z bliska standard ośrodka i oferowane na miejscu usługi. Aktualny, uzupełniony o krótkie informacje, pozwala potencjalnym gościom obejrzeć obiekt „od środka” i bardziej świadomie podjąć decyzję o rezerwacji. Spółka Interferie uruchomiła właśnie swój kanał na jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych: You...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod adresem http://www.youtube.com/interferie znajduje się obecnie osiem filmów zrealizowanych w dwóch nadmorskich obiektach INTERFERII: kołobrzeskim „Chalkozynie” oraz znajdującym się w Dąbkach „Argentycie”. To krótkie, kilkudziesięciosekundowe prezentacje ośrodków wraz z ich ofertą: osobne pliki poświęcone są np. gastronomii czy bazie zabiegowej, internauci mogą więc oglądać budynki z zewnątrz, jak i w środku, przyjrzeć się wyposażeniu i standardowi pokoi, a także różnorodnym zabiegom rehabilitacyjnym. Nie zapomniano też o atutach samych nadbałtyckich miejscowości, bardzo popularnych wśród turystów – na gości czekają szerokie piaszczyste plaże, leczniczy mikroklimat i wiele możliwości zdrowego odpoczynku przez cały rok.

Wykorzystanie wideo marketingu ma zalety nie tylko dla firm z branży turystycznej, którym umożliwia odpowiednie promowanie swoich usług z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod. To również wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy – zanim zdecydują się na daną lokalizację i obiekt – lubią jak najdokładniej obejrzeć budynek i pokoje, poznać oferowane usługi, zweryfikować uzyskane informacje. Zamiast podejmować decyzję wyłącznie na podstawie katalogu czy strony internetowej, dzięki aktualnym filmom na You Tube uzyskują narzędzie pozwalające na obejrzenie z bliska wybranych ośrodków.

- Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak bardzo dzięki internetowi zmienił się sposób komunikacji z potencjalnymi klientami i jak wielką rolę pełnią obecnie media społecznościowe – mówi Dariusz Lubos , dyrektor marketingu spółki INTERFERIE. – Chcemy wykorzystać ten niezwykle ważny i skuteczny sposób komunikacji, jakim jest You Tube, aby dotrzeć z naszą ofertą do tych osób, które poszukują informacji przede wszystkim w internecie. Będziemy rozbudowywać nasz kanał o kolejne materiały tak, aby stał się on bogatą multimedialną bazą informacji o ośrodkach Interferii.

Z przedstawionych w maju przez serwis You Tube statystyk wynika, że zamieszczone tam klipy mają codziennie około 3 mld odsłon, co jest wzrostem o 50 proc. w porównaniu do minionego roku. Pod względem ilości unikalnych odwiedzin You Tube znajduje się na pierwszym miejscu wśród serwisów wideo w sieci.

Kanał http://www.youtube.com/interferie można subskrybować, aby otrzymywać powiadomienia o nowych, dodanych materiałach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"