Interia wystartowała z kampanią serwisu Pomponik.pl

Interia ruszyła z kampanią promocyjną serwisu Pomponik.pl realizowaną pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach”. Akcja pokazuje, że serwis to najpopularniejsze w Polsce źródło newsów oraz unikatowych materiałów z gwiazdami.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Interia wystartowała z kampanią serwisu Pomponik.pl

Interia w komunikacie chwali się, że Pomponik od początku roku dominuje na rynku i angażuje największą liczbę fanów kategorii »Plotki, życie gwiazd«”. Według danych z Mediapanelu był także najczęściej odwiedzanym serwisem plotkarskim w 2024 roku.

Kampania „Pomponik.pl nr 1 wśród serwisów plotkarskich” 
Kampania zwraca uwagę na unikatowe materiały prosto z największych wydarzeń telewizyjnych, muzycznych i filmowych, które – jak zapewnia Interia – znajdą w serwisie jego czytelnicy. Pomponik.pl jako patron pokazuje m.in. kulisy takich programów stacji Polsat, jak „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” oraz „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”.

Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz w internecie. 

Za pomysł kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiadały dział marketingu Interii, oraz dom produkcyjny TFP. Realizację obrazu i animację przygotowało studio Eternal Monkeys, a udźwiękowienie Ztudio&Burza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek