Internetowa licytacja dla potrzebujących

30 marca 2004r. rozpoczęła się licytacja powierzchni reklamowych podarowanych przez wydawnictwa Agora oraz Bauer na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dochód ze sprzedaży podarowanych Komitetowi powierzchni reklamowych zostanie w całości przeznaczony na pomoc pedagogiczną, psychologiczną, prawną oraz seksuologiczną dzieciom i ich rodzinom. Za prawidłowy przebieg aukcji odpowiada firma kurierska STOLICA.

"Aby skutecznie pomagać - musimy mieć odpowiednie do potrzeb fundusze. Mam ogromną nadzieję, że ten projekt - zrealizowany dzięki życzliwości Wydawnictw Bauer i Agora S.A., a także naszego partnera logistycznego Messenger Service Stolica SA, pozwoli na dalszą efektywną pracę na rzecz naszych podopiecznych" - mówi Magdalena Stachowiak, z Komitetu Ochrony Praw Dziecka, koordynator projektu Licytacja.

Celem projektu LICYTACJA jest zgromadzenie środków finansowych na działalność statutową Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Dochód z niej przeznaczony będzie w całości na pomoc dziecku i jego rodzinie. Internetowa aukcja, na stronach www.stolica.pl/kopd potrwa 14 dni, jej zakończenie nastąpi 13 kwietnia 2004r., o godzinie 9:00. W tym czasie, przez całą dobę, każdy upoważniony będzie mógł wziąć w niej udział oraz śledzić jej przebieg.

Dostarczycielem kompleksowych usług kurierskich i logistycznych niezbędnych do sprawnego przeprowadzenia tej Licytacji jest Messenger Service STOLICA SA. Przez cały czas jej trwania pracownicy Stolicy będą odpowiedzialni za wszystkie procesy informatyczne, bezpieczeństwo danych oraz bezawaryjną pracę systemu odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg licytacji. Kurierzy STOLICY doręczą do siedziby Komitetu Ochrony Praw Dziecka darmowe przesyłki zawierające formularze zgłoszeniowe firm przystępujących do Licytacji.

Korzyści, jakie mogą odnieść firmy biorące udział w Licytacji to poza satysfakcją z udzielenia pomocy KOPD również kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy społecznie zaangażowanej. Na zakupionej powierzchni może zostać umieszczone także logo Licytacji, logo Komitetu Ochrony Praw Dziecka oraz informacja o wsparciu jego działalności. Ceny sprzedawanych powierzchni reklamowych będą bardzo atrakcyjne. Poparcie dla idei Licytacji wyraziło już wiele firm oraz osób ze świata kultury. - Miłe jest poczucie, że można zrobić coś dobrego dla innych. Z czysto egoistycznych pobudek pragniemy nieraz być lepsi. Dzięki współpracy z Komitetem Ochrony Praw Dziecka czuję się lepszą osobą, a jako matka śmielej patrzę w przyszłość świata, który na co dzień wydaje się być przerażający. - mówi Kayah. 

www.stolica.pl/kopd

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online