ITP z Kostrzewa PR. Agencja zadba o Neauvia Organic

Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z departamentem badawczo-rozwojowym Iconmed firmy ITP S.A.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiedzialna jest za promocję w mediach ogólnopolskich pierwszych na świecie organicznych wypełniaczy tkankowych Neauvia Organic.

Umowa dotycząca działań PR została podpisana do czerwca 2014 r. z możliwością jej przedłużenia.

Za projekt odpowiedzialna jest Joanna Bieguńska. Kostrzewa PR została wybrana na podstawie konkursu ofert.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"