Jak intensywna praca przerodziła się w sukces

Znany dystrybutor elektronicznych papierosów, czyli firma e-dymek.com ma powody do dumy. Dokładnie 19 stycznia 2013 r. obchodzić będzie swoje 4 urodziny. W ciągu tych kilku lat firma stała się jednym z wiodących graczy na rynku e-papierosów. Ale ten sukces to nie tylko zasługa pracowników. W głównej mierze stoją za nim zadowoleni klienci. Właściciele marki oczywiście o tym nie zapominają.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

-

Chciałbym w imieniu całego zespołu podziękować naszym klientom za to, że są z nami i z tej okazji zaprosić ich do wspólnego świętowania

- mówi Michał Kotwica, współwłaściciel sklepu. -

Chcąc wyrazić swoją wdzięczność, przygotowaliśmy dla wszystkich konkurs-niespodziankę. Zachęcam do brania w nim udziału, bo czekają atrakcyjne nagrody.

Urodzinowy konkurs e-dymka potrwa od 15 do 20 stycznia. Co zrobić, aby mieść szansę na wygraną? Wystarczy w tych dniach przesyłać za pomocą aplikacji na Facebooku lub na adres mailowy sklepu swoje życzenia urodzinowe i/lub własne zdjęcia urodzinowe dla e-dymka. Można też osobiście przyjść do sklepu stacjonarnego i już na miejscu zrobić sobie zdjęcie. Jak zapewniają organizatorzy, najciekawsze i najbardziej zwariowane pomysły zostaną nagrodzone upominkiem. Więcej szczegółów dotyczących konkursu można znaleźć na stronie:

http://www.facebook.com/cigito.epapierosy/app_578835655463833

Niewątpliwie minione 4 lata to dla e-dymka czas intensywnej pracy, ale także pasmo wielu sukcesów. Firma wciąż rozwija się bardzo prężnie, podobnie zresztą jak cała branża, która rośnie w w tempie 10-20 proc. rocznie. Szacuje się, że tylko w Polsce elektronicznych papierosów regularnie używa 320 tys. osób, a cały rodzimy rynek wart jest 1 mln zł. Tracą na tym oczywiście koncerny tytoniowe, które tylko w roku ubiegłym zaliczyły 8-procentowy spadek sprzedaży.

-

Wzrost zainteresowania e-papierosami możemy zauważyć choćby po ciągle rosnącej liczbie wejść na naszą stronę

– przyznaje Michał Kotwica. -

W porównaniu z rokiem 2011 liczba unikalnych użytkowników odwiedzających nasz sklep internetowy niemal się podwoiła. Stale rośnie także sprzedaż. Zarówno ta internetowa, jak i stacjonarna. W porównaniu z rokiem 2009 sprzedaż całkowita wzrosła do obecnego momentu o 25%.

Nie ulega wątpliwości, że e-dymek wykorzystał swoją szansę doskonale. Trafił i na dobry moment i na sprzyjające okoliczności. Szybko zyskał więc uznanie klientów. Od początku stawiał na wysoką jakość obsługi, dzięki czemu zdobył zaufanie i lojalnych odbiorców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?