Jak skutecznie prowadzić sprzedaż produktów w sklepie internetowym? Case study z wdrożenia FACT-Finder® do sklepu Komfort.pl.

Doprowadzenie e-konsumenta do pożądanego produktu jest kluczowym i najbardziej wrażliwym punktem w biznesie e-commerce. Sukces w tym procesie w postaci sfinalizowanej transakcji zakupowej to obszar, nad którego optymalizacją wciąż pracują wszyscy zarządzający kanałem sprzedaży online.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Skutecznym rozwiązaniem dla e-sklepów, szczególnie posiadających duży i zróżnicowany asortyment, jest FACT-Finder®. Jest to zaawansowane rozwiązanie wspomagające sprzedaż m.in. dzięki intuicyjnemu wyszukiwaniu i nawigacji, które zostało wdrożone do ponad 1000 e-sklepów w Europie, a ostatnio co raz częściej przekonują się do niego polscy przedsiębiorcy i kadra kierownicza odpowiedzialna za rozwój e-biznesu.

Dzięki wdrożeniu wybranych funkcjonalności FACT-Finder® klienci KOMFORT korzystają ze sklepu online jak z profesjonalnego katalogu. Jest przejrzysty, zawiera wszystkie produkty, daje odpowiedzi na wszystkie zapytania, nawet te wpisane z błędem, skutecznie prowadzi e-konsumenta do poszukiwanego produktu i zachęca do zakupu.

„Klienci, którzy odwiedzają nasz sklep internetowy Komfort.pl często nie są w stanie bezbłędnie napisać nazwy niektórych marek a także właściwie wskazać nazwy produktu - PCV czy linoleum to dla klienta często ten sam produkt. Dzięki funkcjonalnościom od FACT-Finder®: Suggest, Error Tolerance i Analiza Logów problemy zostały rozwiązane natychmiastowo. Wszystkie produkty są z łatwością odnajdywane, nawet gdy e-klient wpisze niepoprawną nazwę” – komentuje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu w firmie SKLEPY KOMFORT SA.

Na Komfort.pl zapytania typu „long tail” są z łatwością odnajdywane, co redukuje zerowe wyniki wyszukiwania wpływając pozytywnie na obniżenie wskaźnika opuszczeń strony. W praktyce oznacza to swobodne wpisywanie przez odwiedzających Komfort.pl pełnych haseł z jakim kojarzy im się produkt, którego poszukują jak np.: „dywanik do pokoju dzieciecego” czy też „dywan dla nastolatka” i otrzymywanie wyników, które trafnie odpowiadają ich potrzebom.

Skuteczne przeprowadzenie e-konsumenta przez proces zakupowy w e-sklepie jest nadrzędnym celem dla każdego biznesu e-commerce. Dążą do niego wszystkie sklepy internetowe, gdyż takie podejście do użytkownika zamienia go w e-klienta i jednocześnie zapewnia wzrost przychodów ze sprzedaży całej firmy.“ – dodaje Justyna Skorupska, FACT-Finder® Country Director i prezes zarządu spółki imerge.

Szczegółowy opis Case Study z wdrożenia FACT-Finder® do Komfort.pl do pobrania tutaj: http://www.fact-finder.pl/w-sklepie-internetowym-KOMFORT.html

***

Kontakt: Beata Sitkowska, e-mail: bsitkowska@gmail.com, tel.: 694401588

***

FACT-Finder® jest europejskim liderem w zakresie dostarczania rozwiązań wyszukiwania i nawigacji dla sklepów internetowych. Ponad 1000 sklepów zaufało technologii FACT-Finder®. Rozwiązanie łączy wyjątkowe algorytmy wyszukiwania z opcjami inteligentnej nawigacji i filtrowania, działając we wszystkich językach. Działania marketingowe, wsparcie SEO, analizy zachowań użytkowników to niektóre z elementów tworzących wszechstronne, kompletne rozwiązanie. Producentem FACT-Finder® jest Omikron Data Quality GmbH. Za dystrybucję rozwiązania FACT-Finder® na terenie Polski odpowiada Justyna Skorupska.

http://www.fact-finder.pl/, http://www.imerge.pl/partnerzy.html

Firma SKLEPY KOMFORT SA jest liderem rynku materiałów podłogowych w Polsce. Od 1992 roku KOMFORT SA otworzył ponad 150 sklepów w Polsce, Czechach i Słowacji. Wprowadzając do oferty nowe kategorie produktów w 2008 KOMFORT zdecydował się na otwarcie nowego, coraz bardziej wpływowego kanału sprzedaży, jakim jest sklep internetowy. Obecnie obserwowany jest pozytywny trend wzrostu sprzedaży przez internet i KOMFORT chce podążać za tym trendem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online