„Jaka to melodia?”, „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” na czele oglądalności programów rozrywkowych (raport)

Wśród programów rozrywkowych największe audytorium w tym roku zgromadziła „Jaka to melodia?” TVP1. Podium uzupełniają telent-shows TVN z udziałem dzieci: „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Jaka to melodia?”, „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” na czele oglądalności programów rozrywkowych (raport)
Stare studio "Jaka to melodia?", fot. I. Sobieszczuk/TVP

W okresie od 1 stycznia do 4 sierpnia 2016 roku wśród wszystkich programów o tematyce rozrywkowej, nadawanych w polskich stacjach telewizyjnych, największą widownię zgromadził nadawany w TVP1 teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”. Jego najchętniej oglądany odcinek, pokazany 1 stycznia, oglądało średnio 3,88 mln osób, co przełożyło się na 25,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce należało do talent-show „Mali Giganci”, którego odcinek wyemitowany 27 lutego śledziło 3,22 mln osób. Przełożyło się to na 20,83 proc. udziału.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się inny talent-show TVN z udziałem dzieci - „MasterChef Junior”. Program ten 24 kwietnia obejrzało 3,15 mln widzów, a jego udział wyniósł 18,81 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany premierowy duży program rozrywkowy.

Oczko niżej znalazł się „Rolnik szuka żony” TVP1. Odcinek reality-show z 27 marca zgromadził 3,06 mln widzów (20,60 proc. udziału).

Pierwszą piątkę uzupełnia „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Odcinek tej produkcji przyciągnął przed telewizory 3,04 mln widzów (21,41 proc. udziału; emisja 13 maja).

Po trzy tytuły w top 10, to audycje pokazane przez Jedynkę i Polsat. Z kolei po dwa miejsca w rankingu zajęły produkcje TVN i Dwójki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-tvp2-najwiecej-stracily-w-i-polroczu-polsat-liderem-w-16-49-transmisje-sportowe-hitami-analiza ##

TOP programów rozrywkowych 4+

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera należała już jednak do programu „MasterChef Junior” (1,67 mln widzów; 23,65 proc. udziału; emisja 6 marca). Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje” (1,30 mln osób; 23,84 proc.; 14 kwietnia). Podium uzupełnia „Agent - Gwiazdy” (1,23 mln; 19,96 proc.; 29 marca).

TOP 10 programów rozrywkowych 16-49

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa