Jakub Bielak ambasadorem marki Navitel

Dziennikarz i prezenter TVN Turbo Jakub Bielak został ambasadorem marki urządzeń do nawigacji samochodowej Navitel. Umowę podpisano na trzy lata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Bielak ambasadorem marki Navitel
Jakub Bielak

W ramach współpracy, Bielak użyczy głosu do nowej wersji nawigacji Navitela (również w aplikacji mobilnej). Produkt zostanie udostępniony klientom w ciągu najbliższych tygodni. Wizerunek ambasadora będzie widoczny także w kampaniach reklamowych marketara.

Jakub Bielak prowadzi w TVN Turbo programy o tematyce motoryzacyjnej: „Jazda Polska”, Jazda nie polska", "K2 - kierowców dwóch" oraz "Wypad z kraju”. Organizuje też szkolenia związane z bezpieczeństwem jazdy, jest współzałożycielem i prezesem zarządu Akademii Bezpiecznej Jazdy w Warszawie.

- Wybór nowego ambasadora marki nie jest przypadkowy. Na rynku elektroniki użytkowej firma Navitel znana jest przede wszystkim z rozwiązań dla kierowców, stąd decyzja o nawiązaniu współpracy właśnie z Kubą Bielakiem. Umiejętności naszego ambasadora, poparte wieloletnią praktyką  oraz ogólna wiedza dotycząca prowadzenia pojazdu są dla nas niezwykle ważne w procesie edukacji początkujących kierowców. Obecnie chcemy skoncentrować się na poprawie bezpieczeństwa na drogach. Wierzę, że razem uda nam się osiągnąć zamierzony cel. Na koniec dodam, że to dopiero pierwszy krok w stronę rozwoju nowego projektu, który wkrótce planujemy wdrożyć - opowiada Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały