Japońscy internauci uwielbiają rozrywkowe serwisy

Prawie 74 procent japońskich internautów (45,7 miliona) odwiedziłow lutym bieżącego roku serwisy w kategorii 'Rozrywka', do którychnależą np. strony z klipami wideo, muzyką czy witryny stacjitelewizyjnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że na tego typustronach spędzili oni niemal 15 procent całkowitego czasupoświęconego na surfowanie po sieci.

Najpopularniejszym serwisem w tej kategorii był należący doGoogle YouTube, który odwiedziło w lutym 21,7 miliona unikalnychużytkowników z Japonii. Na kolejnych miejscach znalazły się: SonyOnline (15,2 mln), iTunes Software (12,1 mln), Nicovideo.jp (11,2mln), Fuji Television Network (7,5 mln), Yahoo! Entertainment (7,4mln), Yahoo! Music (7 mln), Oricon (6,9 mln), Gyao.jp (6,2 mln),Yahoo! Movies (4,7 mln), TBS Group (4,6 mln), Yahoo! TV (4,5 mln),Veoh.com (4,4 mln), Nippon Television Network (4 mln), NHK.OR.jp(3,8 mln), Dailymotion.com (3,7 mln), WindowsMedia (3,5 mln),Pandora.tv (3,5 mln), CBS Interactive (3,4 mln) oraz TV-Asahi.co.jp(3,3 mln).

Z danych comScore wynika również, że na omawianych stronachjapońscy internauci spędzili w omawianym okresie średnio prawietrzy i pół godziny (201 minut na użytkownika). Spośród czołowychserwisów najwyższą średnią odnotowano tutaj w przypadkuNicovideo.jp (192,9 minuty) i YouTube (187 minut).

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"