Jazz Radio promuje nową audycję

Jazz Radio promuje nową audycję 'Audiofeeling', w której profesjonaliści mówią o sprzęcie hi-fi, kinie domowym oraz o nagrywaniu i odtwarzaniu muzyki.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ubiegły weekend uczestnicy największych targów sprzętu hi-fi w Europie Centralnej ("Audio Show") otrzymali eleganckie ulotki promujące nową audycję Jazz Radia "Audiofeeling". Reklamy będą również dodane jako inserty w dwóch kolejnych numerach największego magazynu związanego z rynkiem audiofilskim ("Hi- Fi i Muzyka"). Redakcja pisma współtworzy program na antenie Jazz Radia.

Reklama nowej audycji Jazz Radia była dodawana do biletów podczas targów "Audio Show". Targi odbywające się w miniony weekend 12-13 listopada zgromadziły w Warszawie, w dwóch hotelach - Bristol i Sobieski, ponad 8 tysięcy osób.

Bezpośrednia akcja reklamowa promująca program została skierowana precyzyjnie do osób, które zainteresowane są sprzętem grającym "z górnej półki" a więc lepiej zarabiających, wykształconych, dla których ważny jest prestiż oraz muzyczne wrażenia na najwyższym poziomie. Czyli właśnie słuchaczy Jazz Radia.

"Audiofeeling" to nowa cykliczna audycja radiowa (niedziela godz. 21-23.00), w której profesjonaliści mówią o sprzęcie hi-fi, kinie domowym oraz o nagrywaniu i odtwarzaniu muzyki. To jedyny taki program w polskich mediach.

Audycja powstaje dzięki współpracy Jazz Radia i miesięcznika "Hi-Fi i Muzyka". W programie m.in. znani goście - twórcy muzyki, osoby publiczne o audiofilskich zainteresowaniach.

W programie stawiamy na interaktywny kontakt ze słuchaczami, starannie dobraną oprawa muzyczna (dyskusje o technicznej i muzycznej stronie prezentowanych utworów). Słuchacze znajdą w nim również zapowiedzi imprez, konkursy z nagrodami oraz część edukacyjną - wyjaśnienie podstawowych pojęć. Program prowadzą: Ireneusz Felicjańczuk i Maciej Stryjecki. 

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa