Jeden mBank od 25 listopada

25 listopada 2013 r. BRE Bank i MultiBank zmienią nazwę na mBank. Trwa akcja informacyjna w tej sprawie, skierowana do klientów Grupy BRE. Marka mBanku będzie wykorzystywana w całej działalności banku, na wszystkich rynkach. Bez zmian pozostanie oferta, model obsługi klientów, numery rachunków bankowych, a także systemy transakcyjne.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, 25 listopada br. BRE Bank i MultiBank zmienią nazwę na mBank. Nazwa ta będzie wykorzystywana w całej działalności banku, na wszystkich rynkach. Będzie to też nazwa zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców. Do końca roku zostanie ona również zastosowana w nazewnictwie spółek zależnych Grupy.

Zmiany nie wymagają zaangażowania klientów – wizyty w placówce, ani innej formy kontaktu z bankiem. Nie zmieniają się zapisy w obowiązujących dotychczas umowach, nie ma też konieczności podpisywania kolejnych dokumentów. Do dyspozycji klientów pozostają eksperci w tych samych placówkach banku.

Modyfikacji nie podlega też oferta, a także numery rachunków, zasady prowadzenia kont oraz warunki umów produktów i usług, numery telefonów, adresy oddziałów banku, jak również sposób kontaktu z doradcą i jego dostępność dla klienta.

Zmiany w serwisach internetowych

Od 25 listopada informacje na temat oferty banku – dostępne do tej pory w internecie na stronach mBanku, MultiBanku i BRE Banku, umieszczone będą pod jednym, wspólnym adresem: www.mbank.pl.

Dotychczasowe treści ze stron MultiBanku będzie można znaleźć na stronie: www.mbank.pl/multi. Dla ułatwienia, produkty i usługi oferowane wcześniej przez MultiBank, zostaną oznaczone logo mBanku z dopiskiem „dawny MultiBank”. Logowanie do systemu transakcyjnego będzie możliwe poprzez stronę mBanku lub za pośrednictwem adresu bezpośredniego: https://moj.multibank.pl, który nie ulegnie zmianie. Zgodnie z założeniem, że rebranding powinien być jak najmniej odczuwalny dla klientów, w pierwszym etapie nie jest planowana migracja klientów MultiBanku do nowego serwisu trasnakcyjengo.

Również dotychczasowa strona internetowa BRE Banku, a także BRE Private Banking & Wealth Management, zostanie włączona w strukturę serwisu mBanku (zakładki: „MSP i Korporacje” lub „Private Banking”). Klienci korporacyjni nadal będą korzystać ze znanego im serwisu transakcyjnego, który zyska nową nazwę - mBank CompanyNet (zamiast iBRE). Zmianie ulegnie też szata graficzna oraz adres strony logowania do systemu na: https://www.companynet.mBank.pl. Do serwisu będzie można się także zalogować poprzez stronę internetową mBanku.

Zmiany w sieci oddziałów

Dotychczasowe oddziały MultiBanku i  BRE Banku zyskają nowe logo. Zakończenie rebrandingu sieci placówek planowane jest na koniec I kw. 2014 r. Docelowo placówki detaliczne i korporacyjne banku zostaną połączone. Proces ten zakończy się w 2018 r. i dla klientów korporacyjnych oznaczać będzie zwiększenie sieci oddziałów.

Rebranding w skrócie

Rebranding w Grupie BRE ma na celu lepsze wykorzystanie jej potencjału oraz optymalizację kosztów.

Wybór marki mBank podyktowany był jej wartością, wysoką rozpoznawalnością i potencjałem wzrostu. mBank został wprowadzony na rynek polski w 2000 roku, a od sześciu lat z powodzeniem funkcjonuje w Czechach i na Słowacji (rebranding w tych krajach planowany jest na początku 2014 r.).

Proces rebrandingu w Grupie BRE rozpoczął się w czerwcu tego roku, kiedy to mBank zyskał nowy logotyp oraz innowacyjny system transakcyjny (określany mianem „nowego mBanku”) oraz odmieniony serwis informacyjny.

Informacje dla klientów na temat procesu rebrandingu dostępne są w specjalnym serwisie informacyjnym pod adresem: www.brebank.pl/jedenbank.

mBank synonimem innowacji

Warto dodać, że mBank jest liderem innowacji. W październiku 2013 r. w globalnym konkursie Efma „Distribution and Marketing Innovation Awards”, w którym nagradzane są najlepsze projekty bankowe na świecie, mBank wyprzedził 158 banków z 54 krajów na pięciu kontynentach. Głosujący w plebiscycie bankowcy, reprezentujący organizację zrzeszającą ponad 3,3 tys. globalnych firm, uznali go za najlepszy bank on-line i mobilny („Digital and Mobile Excellence”), a także przyznali mu statuetkę dla instytucji, która radykalnie zmienia oblicze globalnej bankowości („The Most Disruptive Innovation”).

To nie pierwsze wyróżnienie dla flagowej innowacji mBanku – nowego serwisu transakcyjnego. Projekt doceniono w tym roku na konferencjach Finovate w Londynie i Nowym Jorku, gdzie dwukrotnie przyznano bankowi statuetkę „Best of Show”.

Załącznik: grafika prezentuje logotypy w kilku wersjach, które mBank stosować będzie od 25 listopada 2013 r.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu