Jennifer Lopez w kampanii reklamowej Guess

Jennifer Lopez nawiązała współpracę z firmą odzieżową Guess.

pr / zp / megafon
pr / zp / megafon
Udostępnij artykuł:

48-letnia gwiazda została nową twarzą cenionej marki. - Kiedy Paul Marciano zadzwonił do mnie z pytaniem, czy chcę zostać dziewczyną Guess, byłam poruszona i podekscytowana - komentuje Jennifer Lopez. - To kultowa marka, którą uwielbiam odkąd byłam nastolatką.

- Patrząc na dawne kampanie Guess, widzisz piękne modelki i niezapomniane zdjęcia Paula - dodała. - To wielki komplement, że zostałam wybrana.

Wokalistkę i aktorkę będzie można zobaczyć w kampanii wiosna/lato 2018 roku.

Jennifer Lopez obecna jest na scenie od ponad 30 lat. Filmy z jej udziałem przyniosły dochód blisko 3 miliardów dolarów, a jej płyty sprzedały się w nakładzie przekraczającym 80 milionów egzemplarzy. W dorobku ma przeboje "If You Had My Love", "I'm Real", "On the Floor", "Jenny from the Block", "Play" czy "All I Have". Dyskografię Amerykanki zamyka album "A.K.A.", który miał premierę w czerwcu 2014 roku. Obecnie Lopez pracuje nad nową płytą, "Por Primera Vez". Ostatnio można ją było oglądać w serialu "Uwikłana", w Polsce emitowanym na TV Puls. Amerykanka potwierdziła też udział w romantycznej komedii "Second Act".

pr / zp / megafon
Autor artykułu:
pr / zp / megafon
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska