Karty do gry będą dołączone do całego nakładu „Super Expressu” czterokrotnie: 21 września, 5 października, 19 października i 2 listopada. Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapywanie na swojej karcie liczb, które codziennie będzie publikować dziennik.
„Jesienna Zdrapka Super Expressu” potrwa 12 tygodni. Aby wygrać należy odkryć trzy jednakowe symbole w ramach jednego diagramu gwarantuje wygraną od 100 zł do 5000 zł. Nagrodą główną jest samochód osobowy.
Wprowadzenie loterii promuje kampania w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Fokus TV, Polo TV), radiu (Eska, VOX FM, Radio Wawa i Radio Plus). Kreację przygotował dział marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive, a media zakupił Starcom.
Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem wyniosła 141 505 egz.












