Jeśli „all risk” to najlepiej z PZU Dom

Ruszyła kampania promująca polisę PZU Dom w wariancie „Od Wszystkich Ryzyk”. Ubezpieczyciel zachęci w niej do zabezpieczenia swojego domu czy mieszkania na wypadek nawet tych szkód, które trudno nam sobie wyobrazić.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Mój dom moją twierdzą” – mówi stare przysłowie. Jednak tę twierdzę wielu próbuje zdobyć. Złodzieje mogą włamać się do mieszkania, a wandale i chuligani zdewastować dom i ogród. Nawet dzikie zwierzęta mogą zniszczyć dach lub ogrodzenie. Nieoczekiwanych zdarzeń oraz niespodziewanych gości, którzy mogą zakłócić nasz spokój, nie brakuje. Tym bardziej nie warto ignorować benefitów, jakie płyną z ubezpieczenia. Przypomni o tym PZU, w swojej najnowszej kampanii reklamowej.

Chcemy zachęcić Polaków, którym zależy na bezpieczeństwie i spokoju, aby zabezpieczyli swój dom – mówi Adam Burak, dyrektor biura marketingu PZU – Często myśląc o ubezpieczeniach, postrzegamy je przez pryzmat polisy OC naszego auta, która nie jest najtańsza, i nie interesujemy się ubezpieczeniem mieszkania, postrzegając je jako jeszcze droższe. Tymczasem polisę mieszkaniową możemy zakupić już w cenie 159 zł za rok.

PZU Dom to kompleksowe ubezpieczenie majątku dla właścicieli domów i mieszkań oraz dla osób je wynajmujących. Wariant „Od Wszystkich Ryzyk” [all risk] oznacza, że poza typowymi szkodami PZU odpowiada także za nietypowe zdarzenia – np. szkody spowodowane przez dzikie zwierzęta, niefrasobliwego sąsiada lub chwilowy brak prądu, który spowodował uszkodzenie płyty indukcyjnej.

Oprócz oczywistych elementów pakietu PZU Dom (ubezpieczenie nieruchomości i mienia ruchomego), PZU oferuje też ubezpieczenie Assistance, czyli pomoc fachowców w awaryjnej sytuacji w domu, ubezpieczenia OC w życiu prywatnym oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla ubezpieczonego i jego bliskich. Dodatkowo oferta PZU Dom zawiera ubezpieczenie ochrony prawnej – jest to pomoc w sytuacjach, które wymagają porady lub interwencji prawnika.

Kampania promocyjna skierowana jest do osób, które dotąd nie korzystały z żadnej formy ubezpieczenia domu lub mieszkania oraz do nowych klientów PZU. Jej wiodące hasło brzmi: „Nawet nie wiedziałeś, że PZU Dom chroni aż w tylu przypadkach. Już od 159 złotych rocznie. Od dzika też”. Ubezpieczyciel chce uświadomić Polakom, jak wiele może się zdarzyć w ich domach czy mieszkaniach. Dlatego w kampanii mówić będzie o rzadko spotykanych zdarzeniach, np. wyrządzonych przez dzikie zwierzęta.

PZU przygotował też ofertę specjalną. Każdy, kto skontaktuje się z ubezpieczycielem w celu poznania oferty PZU Dom, ma szansę otrzymać wyjątkowe, Niestraszkowe prezenty. U agentów PZU i w oddziałach będzie można otrzymać książeczkę z bajkami o Niestraszkach oraz maskotki Niestraszków.

Polisa PZU Dom będzie promowana w telewizji, Internecie – kampania banerowa, mailingi oraz kampania na FB, a także w lokalnych stacjach radiowych. Zaplanowano także działania trade marketingowe, takie jak ulotki i plakaty. Za kampanię odpowiedzialne są agencje DDB i VML, zakupem mediów zajął się Starlink.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"