„Jestem Nikon” w reklamach CoolPix S3300 i S6300 (wideo)

Firma Nikon Polska rozpoczęła kampanię reklamową aparatów fotograficznych CoolPix S3300 i CoolPix S6300. Akcję pod hasłem „Jestem Nikon” przygotowały agencja Jung von Matt/Spree i dom mediowy Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania aparatów Nikon CoolPix S3300 i CoolPix S6300 pokazuje, że mogą one towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. W reklamach wykorzystywane są wariacje głównego hasła „Jestem Nikon”, nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i sytuacji, w których się znajdują. Celem działań oprócz promocji serii CoolPix jest wzmocnienie świadomości firmy Nikon jako producenta wysokiej klasy sprzętu fotograficznego.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca sierpnia - obejmie telewizję (największe stacje i kanały tematyczne), prasę (pisma ogólnotematyczne) oraz internet. Kreację przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele