W spocie Joanna Brodzik i Paweł Wilczak przemawiają do imprezowiczów bawiących się przy głośnej muzyce w klubie. Entuzjastycznie opisują, że w ramach SmartDomu osoby korzystające z usługi telewizyjnej w Cyfrowym Polsacie i telefonicznej w Plusie mogą korzystać ze zniżek na wybrane usługi (taka oferta obowiązuje do końca stycznia). Ponadto w ramach promocji wyprzedażowej wiele smartfonów, tabletów, laptopów, routerów, telewizorów i urządzeń AGD jest w wybranych wariantach SmartDomu jest dostępnych o 30 proc. taniej.
Na koniec września ub.r. ze SmartDomu korzystało 1,23 mln klientów Grupy Cyfrowy Polsat.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szymon-majewski-jako-detektyw-zacheca-do-rejestrowania-bez-zwloki-numerow-prepaidowych-w-plusie-wideo ##
Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Vizeum.











