Evolution Media Net tłumaczy, że reorganizacja działu sprzedaży agencyjnej wynika z potrzeby lepszego dopasowania do aktualnej sytuacji rynkowej, wymagającej od sprzedawców większej elastyczności, kreatywności i oferowania różnych produktów reklamowych.
- Postawiliśmy na aktywne zespoły z dużą swobodą w proponowaniu nowych rozwiązań, nie tylko z obszaru reklamy displayowej, ale i mobilnej, wideo i działań niestandardowych. Jestem pewien, że takie podejście jest lepsze zarówno dla klientów, jak i dla nas, oraz pozwala rozszerzyć naszą bliską współpracę z naszym partnerem firmą Stroer Media - tłumaczy Maciej Musioł, COO sieci Evolution Media Net.
Dwoma zespołami sprzedaży będą kierować Joanna Jankowska i Katarzyna Kowalska, które już wcześniej pracowały w Evolution Media Net. Jankowska wcześniej była senior account managerem w IDMnecie i pracowała w sieci Glossy Media (należącej do Agory), natomiast Kowalska pełniła funkcję account managera w Interii. Pierwsza jest związana z branżą reklamy internetowej od sześciu lat, a druga - od prawie pięciu.

Jednocześnie pracę w Evolution Media Net rozpoczęli Tomasz Postępski i Jakub Bogdan. Pierwszy objął funkcję account managera, a drugi - junior accounta. Postępski poprzednio pracował jako specjalista ds. sprzedaży i account manager w Agorze, a Bogdan - jako trade marketing specialist w firmie Agros Nova.











