Klienci, którzy które do 12 maja kupią charytatywny karnet do klubów CityFit, otrzymają od sieci 20 proc. rabatu na pierwszy miesiąc treningu. W cenie karnetu jest cegiełka, z której dochód przeznaczony zostanie dla małych podopiecznych fundacji Cancer Fighters.
Sprzedaż karnetu wsparta została kampanią online, której twarzą jest Joanna Jędrzejczyk. Filmy z udziałem ambasadorki emitowane są również na kanałach YouTube oraz w sieci kin Helios i Cinema City. Sieć przygotowała również aktywację dla obecnych klubowiczów: w klubie, w którym sprzedaż cegiełek będzie największa, odbędzie się specjalny trening z udziałem Joanny Jędrzejczyk.
To kolejny rok współpracy sieci CityFit z fundacją Cancer Fighters. W zeszłym roku ruszyła akacja „Pogromcy Złośliwości” ), którego celem było zwalczanie hejtu w internecie oraz walka ze złośliwością choroby nowotworowej. Projekt wsparli Joanna Jędrzejczyk, a także zawodnik MMA - Artur „Kornik” Sowiński.

Kampanię „Trenuj i pomagaj” przygotowała agencja GPD.











