Joanna Koroniewska zastępuje Cichopek w kampanii Barbie

W październiku rusza kampania lalek Barbie z udziałem Joanny Koroniewskiej. Akcję firma Mattel przygotowała we współpracy z agencjami Access i BrandLab oraz domem mediowym Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Barbie będzie reklamować serię „Barbie w świecie mody”, związanej z filmem o tym samym tytule. Opowiada on historię z życia lalki Barbie, która w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń wyrusza do Paryża. Zabawki towarzyszące temu filmowi to jego bohaterowie – oprócz Barbie m.in. projektantka mody Marie-Alecie i trzy magiczne postaci – Ognistowłose.

Nowe reklamy Barbie wykorzystują wizerunek aktorki Joanny Koroniewskiej. Przypomnijmy, że w ubiegłorocznej kampanii lalek tej marki brała udział Kasia Cichopek (więcej na ten temat).

grafika

Nowa akcja reklamowa obejmie telewizję (stacje ogólnopolskie i dziecięce kanały tematyczne) oraz prasę (magazyny dla dzieci). Spot telewizyjny wyreżyserował Szwed Bo Marin, kreację prasową przygotowała agencja Access, media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska, a działania public relations prowadzi agencja BrandLab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów