Judyta Dettlaff, Katarzyna Kowalska-Wołoszczak i Dominik Dynowski w agencji LeadR

Do zespołu agencji LeadR dołączyły Judyta Dettlaff i Katarzyna Kowalska-Wołoszczak, które zajmą się działaniami email marketingowymi. Pracę w agencji - jako programista PHP - rozpoczął również Dominik Dynowski.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Judyta Dettlaff, Katarzyna Kowalska-Wołoszczak i Dominik Dynowski w agencji LeadR
Judyta Dettlaff, Katarzyna Kowalska-Wołoszczak, Dominik Dynowski

Judyta Dettlaff objęła stanowisko account and affiliate managera. Do jej zadań należy wspieranie zespołu w zakresie obsługi klientów oraz realizacji kampanii email marketingowych. Dettlaff współpracowała wcześniej z Quismą oraz Lamode.info.

Katarzyna Kowalska-Wołoszczak na nowoutworzonym stanowisku affiliate specialist jest odpowiedzialna za planowanie kampanii email marketingowych. Zajmie się również budową i utrzymywaniem pozytywnych relacji z polskimi i zagranicznymi wydawcami. Kowalska-Wołoszczak była wcześniej związana z Goldbach.

Do zespołu LeadR dołączył również Dominik Dynowski, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie programów przygotowywanych dla klientów agencji w ramach realizowanych kampanii marketingowych. Dynkowski wcześniej pełnił funkcję administratora portalu i programisty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach
Materiał reklamowy

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]