Julia Wieniawa reklamuje lakiery do paznokci NeoNail (wideo)

Aktorka Julia Wieniawa, znana m.in. z serialu „Rodzinka.pl” w TVP2, została nową mabasadorką marki lakierów hybrydowych NeoNail. Dołączyła tym samym do Katarzyny Sokołowskiej, Joanny Krupy i Dawida Wolińskiego, którzy są twarzami marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Julia Wieniawa reklamuje lakiery do paznokci NeoNail (wideo)

Julia Wieniawa jest bohaterką nowej odsłony kampanii „+10 do kobiecości”. 

- W nowej odsłonie kampanii z Julią Wieniawą chcemy pokazać, że każda kobieta jest wyjątkowa i jeśli tylko chce - może osiągnąć wszystko. Claim „+10 do kobiecości” na potrzeby nowej kolekcji rozwinęliśmy do „+10 do wiary w siebie”. Chcemy, by stał się manifestem pewności siebie, wiary we własne możliwości i odwagi w dążeniu do celu - podkreśla Joanna Wojtuń-Witkowska, marketing manager marki NeoNail.

W ramach współpracy z NeoNail Julia Wieniawa stworzyła autorską kolekcję lakierów hybrydowych Colors of Freedom, która łączy w sobie kolorystyczne trendy letniego sezonu. Nazwy kolorów z kolekcji młodej aktorki: Wild Heart, Never Give Up, Self Belief, Fight for It, Be Yourself, Chasing Dreams nawiązują do wolności, niezależności i motywują do działania.

W ramach współpracy z ambasadorką planowane jest wykorzystanie jej wizerunku w materiałach ATL, BTL i kolejnych akcjach specjalnych marki.

 

Dotychczas bohaterami reklam NeoNail byli: Katarzyna Sokołowska, Joanna Krupa i Dawid Woliński.

Julia Wieniawa w lutym br. wystąpiła w społecznej kampanii „Weź się zbadaj” promującej badania cytologiczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą