Julia Wieniawa jest bohaterką nowej odsłony kampanii „+10 do kobiecości”.
- W nowej odsłonie kampanii z Julią Wieniawą chcemy pokazać, że każda kobieta jest wyjątkowa i jeśli tylko chce - może osiągnąć wszystko. Claim „+10 do kobiecości” na potrzeby nowej kolekcji rozwinęliśmy do „+10 do wiary w siebie”. Chcemy, by stał się manifestem pewności siebie, wiary we własne możliwości i odwagi w dążeniu do celu - podkreśla Joanna Wojtuń-Witkowska, marketing manager marki NeoNail.
W ramach współpracy z NeoNail Julia Wieniawa stworzyła autorską kolekcję lakierów hybrydowych Colors of Freedom, która łączy w sobie kolorystyczne trendy letniego sezonu. Nazwy kolorów z kolekcji młodej aktorki: Wild Heart, Never Give Up, Self Belief, Fight for It, Be Yourself, Chasing Dreams nawiązują do wolności, niezależności i motywują do działania.

W ramach współpracy z ambasadorką planowane jest wykorzystanie jej wizerunku w materiałach ATL, BTL i kolejnych akcjach specjalnych marki.
Dotychczas bohaterami reklam NeoNail byli: Katarzyna Sokołowska, Joanna Krupa i Dawid Woliński.
Julia Wieniawa w lutym br. wystąpiła w społecznej kampanii „Weź się zbadaj” promującej badania cytologiczne.











