Stworzony przez firmę K2 Internet dział zajmujący sięinnowacyjnymi kreacjami internetowymi nosi nazwę Top of Mind. Wramach tej struktury zrealizowano już pierwsze projekty: serwisywww.projektxc60.k2.pl,www.wszechburger.pl iwww.przejdzdoplay.pl.
Dział będzie wspierał przede wszystkim prace zespołuprzygotowującego elementy video przeznaczone na stronyinternetowe.
- Chcemy, żeby K2 przyciągało najbardziej kreatywnychpracowników związanych z branżą interaktywną oraz żeby mieli oniodpowiednie warunki do twórczej pracy - argumentuje ŁukaszLewandowski, co-managing director K2 Internet.
Na czele Top of Mind stanął Arkadiusz Szułczyński (na zdjęciu).W K2 Internet pracuje on od 2002 roku - najpierw jako accountdirector odpowiadał za całościową współpracę agencji z kluczowymiklientami, a w grudniu ubiegłego roku objął stanowisko innovationdirectora.












