Działania obejmują kampanie świadomościowe na platformach YouTube, Google Display Network (GDN), Search, Facebook oraz Programmatic Flipbook i Native Ads, czyli tzw. Rich Media. Pierwsza z nich zakończyła się w czerwcu bieżącego roku, druga jest zaplanowana na przełom września i października 2022 roku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rafal-piszczatowski-k2-precise-web-analytics-team-leader ##
– Rynek filtrów samochodowych jest bardzo konkurencyjny, a klienci wymagający. Zdecydowaliśmy się na współpracę z K2 Precise ze względu na kompleksowość i komplementarność oferty oraz doświadczony i zaangażowany zespół z nieszablonowym podejściem do marketingu. Wspólnie będziemy budować rozpoznawalność i świadomość naszych marek wśród mechaników, a także kierowców na rynku europejskim – Lidia Misiuna, head of marketing Mann+Hummel FTPL.

Mann+Hummel FT Poland już pracowało z K2 Precise
Mann+Hummel FT Poland oraz agencja K2 Precise współpracowały ze sobą od 2020 roku. Wtedy Agencja stworzyła optymalny plan dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej – międzynarodowej grupy zawodowej mechaników. W działaniach uwzględniono specyficzną ścieżkę zakupu produktu łączącą decyzyjność zakupową klientów B2C (kierowcy) oraz B2B (mechanicy, którzy rekomendują produkt).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/k2-holding-z-1-1-mln-zl-kwartalnego-zysku-pion-marketingowy-na-wiekszym-plusie ##
Mann+Hummel FT Poland to firma, zajmująca się produkcją filtrów premium przeznaczonych do motoryzacji, maszyn, sprzętu ciężkiego oraz urządzeń specjalistycznych.











