Kalicińscy.com dla Acuvue w internecie

Agencja Kalicińscy.com wygrała przetarg firmy Johnson&Johnson na obsługę marki soczewek Acuvue w polskim internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej umowy agencja odpowiada za obsługę kanałów social media, realizację kampanii promocyjnych w internecie oraz przygotowanie strategii komunikacji z influencerami.

Z Acuvue współpracuje dom mediowy UM odpowiedzialny za planowanie mediów, dodatkowo Kalicińscy.com zaprosili do współpracy agencję influencer marketing Hash.fm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"