Kampania augmented reality wspiera blendery Bosch (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa blenderów Bosch oparta na technologii augmented reality. Akcję przygotowały agencje Adv i Just oraz dział reklamy BSH.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej właśnie kampanii reklamowej blenderów Mixxo Quattro Bosch markerem „wywołującym” obraz 3D jest zdjęcie tego produktu znajdujące się w  reklamie prasowej. Ta grafika po podsunięciu przed kamerkę jest odczytywana przez aplikację komputerową, wytwarzając w tym samym czasie na ekranie monitora wirtualny blender, który nie tylko można obejrzeć z każdej możliwej strony, ale również sprawdzić jego działanie. Program umożliwiający taką interakcję – opartą na technologii augmented reality – znajduje się w serwisie internetowym blendery-bosch.pl.

Cała kampania obejmuje telewizję (billboard sponsorski w marcu, kwietniu i jesienią w TVN7, sponsoring serialu „Barwy szczęścia” w maju, product placement w serialu „Apetyt na życie”), prasę (czasopisma kobiece, wnętrzarskie, kulinarne, męskie, popularno-naukowe, komputerowe i adresowane do młodych rodziców), internet (fora i portale społecznościowe, m.in. YouTube, Facebook i Twitter) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Aplikację rozszerzonej rzeczywistości oraz stronę internetową na potrzeby akcji przygotowała agencja Adv, kreacją reklamy i materiałów POS zajęła się agencja Just, a za zakup mediów odpowiada dział reklamy BSH.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online