Kampania edukacyjna dla marki Isostar

Agencji 'Po prostu PR' powierzono kreowanie wizerunku marki Isostar w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Podpisana długoterminowa umowa współpracy zakłada koncentrację agencji na działaniach media relations oraz obsłudze medialnej eventów organizowanych, bądź sponsorowanych przez markę.

Isostar to sportowy izotoniczny napój energetyczny przeznaczony dla osób aktywnych fizycznie. W odróżnieniu od popularnych napojów energetyzujących, które w rezultacie są jedynie napojami pobudzającymi, Isostar jest całkowicie naturalnym i bezkofeinowym produktem.

Badania wykazują, iż konsumenci nie widzą różnicy pomiędzy izotonicznym napojem energetycznym, a napojem energetyzującym. Dlatego działania public relations zaplanowane przez agencję  będą miały charakter kampanii edukacyjnej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"