Kampania reklamowa Aster

Aster, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął kampanię reklamową

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się w kwietniu kampania  została zaplanowana do końca czerwca br. Jej celem jest budowanie wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży oferty zintegrowanej operatora, czyli połączonych usług telewizji cyfrowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telefonii cyfrowej. Kampania ma charakter multimedialny. Użyte w niej media zostały dobrane pod katem celów marketingowych, które firma chce zrealizować.

W części wizerunkowej kampanii zostaną wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej: billboardy, autobusy oraz tablice w metrze.

Sprzedaż usługi zintegrowanej Aster będzie natomiast wspierana przede wszystkim poprzez prasę warszawską (Co jest grane/dodatek do Gazety Wyborczej, Metro i Metropol) oraz działania promocyjne w Internecie.

Hasło wiodące kampanii to Jeden kabel, trzy korzyści, które podkreśla zalety płynące z połączenia usług oferowanych przez ASTER. Dodatkowo, w mediach wspierających sprzedaż usługi zintegrowanej, pojawił się komunikat Oszczędzasz do 60 zł miesięcznie. Zachęca on potencjalnych klientów do zakupu oferty zintegrowanej ASTER poprzez pokazanie wymiernych korzyści finansowych.

Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym i dochodami powyżej średniej warszawskiej.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, media zaplanował MediaConcept.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"