Kampania reklamowa płynu do mycia naczyń Ludwik

Obecnie trwają przygotowania do rozpoczęcia ogólnopolskiej kampanii reklamowej płynu do mycia naczyń marki Ludwik

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Obecnie trwają przygotowania do rozpoczęcia ogólnopolskiej kampanii reklamowej płynu do mycia naczyń marki Ludwik, którego producentem jest Inco-Veritas S.A.

Planowana akcja jest intensywną kampanią reklamową Ludwika - lidera na rynku płynów do mycia naczyń i ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest odświeżenie wizerunku Ludwika. Pierwsze emisje reklam pojawią się w czerwcu br. Grupą docelową działań są kobiety w wieku 25-59 lat, zamieszkałe w średnich i dużych miastach.

Kampania prowadzona będzie na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4) i potrwa do końca lipca. Wsparcie stanowić będą reklamy na łamach specjalistycznej prasy handlowej (magazyny "Detal Dzisiaj", "Wiadomości Handlowe", "Supermarket News", "Gazeta Handlowca", "Info Makro","Poradnik Handlowca", "Handel" i "Życie Handlowe") oraz działania public relations skierowane do prasy handlowej, konsumenckiej i kobiecej.

Za stronę kreatywną i strategiczną kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest krakowska agencja reklamowa Demo. Działania public relations prowadzi agencja On Board.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji