Kampania świątecznych okazji w Komfort

Od 6 listopada trwa świąteczna akcja prosprzedażowa Komfortu. Marka promuje trzy nowe wzory dywanów i zachęca 50% rabatami. Działania wsparte zostały kampanią reklamową w telewizji i internecie, outdoorze, gazetką promocyjną, a także materiałami POS. Okazje na święta Timing akcji nawiązuje do Świąt. Okres przedświąteczny to szalony czas zakupów i przygotowań. „Każda pani domu chce, aby w Święta jej dom wyglądał wyjątkowo i odświętnie, a nowy dywan doskonale odmieni wnętrze. W ramach akcji szczególnie promujemy trzy dywany: puszysty shaggy Portofino, orientalny Mesta o wzorze inspirowanym modną marokańską koniczyną oraz bardzo efektowny Belis ozdobiony pięknym kwiatowym wzorem. Każdy z nich adresowany jest do innej grupy konsumentek”.  – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A. Od 6 listopada w ofercie Komfort pojawiło się wiele nowych wzorów dywanów, z którymi można zapoznać się na www.komfort.pl lub w dystrybuowanej gazetce promocyjnej. Dodatkowo marka wprowadziła do oferty nowe kategorie produktów: koce, pledy i poduszki, które dopełniają ofertę dekoracji do domu. Kampania reklamowa Akcję wspiera telewizyjna kampania reklamowa. 15-sekundowy spot emitowany jest od 13 listopada w telewizji TVN, TVP1, TVP2,  TVN Style, TVN7, TVN24,  a także na kanałach tematycznych TVP. Fabuła stanowi  kontynuację linii kreatywnej, prezentowanej we wcześniejszych kampaniach. Bohaterami jest para młodych ludzi z sympatyczną i bardzo rezolutną córką. Żartobliwa i lekka formuła konsekwentnie nawiązuje do procesu wybierania produktów (tym razem dywanu) oraz podejmowania decyzji, jednocześnie ukazując różnorodność oferty, atrakcyjne okazje cenowe oraz profesjonalne doradztwo, które jest jednym z wyróżników sieci. „Zdecydowaliśmy się wykorzystać dotychczasową linię kreatywną spotów, gdyż  reklama została dobrze odebrana przez widzów i ma wpływ na generowanie sprzedaży w naszych salonach. Dopasowaliśmy ją jednak do promowanej kategorii produktów. Tym razem para młodych ludzi zastanawia się nad kupnem dywanu, a scena nakręcona jest przy nowej przebudowanej strefie ekspozycji. Naszym celem jest zarówno budowanie emocjonalnego związku klienta z marką, jak i prezentacja nowego standardu salonów, które przechodzą metamorfozę.” – dodaje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A. Kampania realizowana jest również w internecie, outdorze oraz bezpośrednio w punktach sprzedaży. W sklepach sieci pojawiły się dedykowane bannery, hangery, plakaty oraz przede wszystkim gazetka promocyjna, prezentująca świąteczną ofertę i inspirująca do zakupów. Nad produkcją spotu i materiałów POSM czuwał dział marketingu Sklepy komfort S.A. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink. Gazetka promocyjna: http://gazetka.komfort.pl/  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące