Kampania telewizyjna marki Appetita firmy Ziołopex

Firma Ziołopex wspiera silną kampanią telewizyjną nową markę przypraw Appetita

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Ziołopex wspiera silną kampanią telewizyjną nową markę przypraw Appetita. Zadaniem pierwszego etapu kampanii o charakterze wizerunkowo - edukacyjnym jest zbudowanie wysokiego poziomu spontanicznej znajomości nowej marki.

Spot reklamowy został nakręcony w konwencji dynamicznego teledysku. Tło muzyczne stanowi piosenka "Appetita" śpiewana przez Rudiego Schubertha do melodii znanego całej Polsce przeboju tego artysty - "Monika - dziewczyna ratownika". Pomysł kreatywny reklamy jest ściśle związany z pozycjonowaniem nowej marki. Odbiorcą kampanii jest szeroka grupa kobiet w wieku 25 - 55 lat.

Kampania telewizyjna nowej marki Appetita składa się ze spotów 15" i 30", których celem jest zapoznanie konsumentów z produktem. Emisja spotów reklamowych obecna jest w takich stacjach jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3. Kampania trwa od 15 września do końca tego roku. Dodatkowo wsparta będzie spotami radiowymi (RMF FM oraz stacje lokalne), materiałami POS oraz licznymi promocjami w punktach sprzedaży.

Za kreację oraz produkcję spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja Capitol. Za planowanie i zakup mediów - Brand Connection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji