Kampania „w krainie designu” reklamuje Domotekę

W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa warszawskiego centrum wnętrzarskiego Domoteka. Akcję pod hasłem „W krainie designu” przygotowały agencja kreatywna Pompidou i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku marca kampania reklamowa warszawskiego centrum wyposażenia wnętrz Domoteka ma charakter wizerunkowy. Wykorzystywany w akcji przekaz pod hasłem „W 80 sklepów dookoła domu. W krainie designu” jest utrzymany w żywej, wiosennej stylistyce. Kampania zachęca do odwiedzenia Domoteki, podkreślając różnorodność jej oferty.

grafika

Akcja obejmuje prasę („Świat Elit”, „Miesięcznik Warszawski”, „Almanach – Zdrowie, Uroda, Rekreacja”) oraz outdoor (nośniki 6 x 3 m, citylighty i pilar). Kreację kampanii przygotowała agencja Pompidou, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się Domoteka (prasa) i dom mediowy Starcom (outdoor).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"